Preces atdošana
Pasūtītais produkts man neder. Vai varu to atdot?
Jā, rokas pulksteņus, rotaslietas, brilles un arī aksesuārus varat atdot 12 mēnešu laikā no to iegādes.
Plašāku informāciju par 12 mēnešus ilgu atdošanas termiņu atradīsiet ŠEIT.
Kādi ir jūsu atdošanas noteikumi?
Atdošanas noteikumi ir šādi:
- jūs varat atdot nelietotu preci ar visiem piederumiem, kurus no mums saņēmāt
- atdodot preci, jums nav ar mums jāsazinās. Pietiek aizpildīt Veidlapu līguma uzteikšanai un pievienot to sūtījumam, kuru mums sūtīsiet atpakaļ
- par sūtījumu, ko sūtāt mums atpakaļ, jūs esat atbildīgs līdz pat brīdim, kad tas nonācis pie mums. Iesakām apdrošināt sūtījumu
- produkts jāatdod oriģinālajā iepakojumā, un tam jāsatur visi oriģinālie piekariņi, piederumi, un tas nedrīkst būt lietots
- mēs nepārņemam sūtījumus, kas sūtīti ar samaksu saņemot
- naudu atmaksājam tādā pašā veidā, kā jūs maksājāt. Gadījumā, ja jūs maksājāt saņemot, mēs naudu atmaksājam bankas kontā.
Vai varu apmainīt pasūtīto produktu?
Jā. Sīkāku informāciju par produkta apmaiņu atradīsiet ŠEIT.
Cik ilgs laiks nepieciešams, līdz man atmaksāsiet naudu?
Nauda tiks atmaksāta vēlākais 14 kalendāro dienu laikā no saņemšanas adresē, ko mēs norādām preces atdošanai.
Šis, protams, ir maksimālais termiņš. Parasti atmaksāšana notiek ievērojami agrāk. Naudas atmaksāšanu mēs nekādā veidā neaizkavējam, un no klientiem saņemtos sūtījumus apstrādājam nekavējoties.
Sūtījumu esmu jums nosūtījusi, taču nauda vēl nav atmaksāta. Ko lai daru?
Sazinieties ar mūsu klientu servisu. Sagatavojiet sūtījuma numuru un pasūtījuma numuru. Mēs nekavējoties pārbaudīsim, vai tiešām esam saņēmuši jūsu sūtījumu.
Ko darīt, ja esmu saņēmis bojātu preci?
Mums tiešām ļoti žēl, ja radusies šāda situācija. Mēs katru produktu pirms nosūtīšanas rūpīgi kontrolējam un darām visu, lai šāda situācija nerastos.
Gadījumā, ja esat saņēmis bojātu produktu, vispirms sazinieties ar mūsu klientu atbalstu. Neaizmirstiet norādīt pasūtījuma numuru un bojājumu aprakstu.
Gadījumā, ja tiešām runa ir par bojājumu vai produkta kļūmi, mēs jums apmaksāsim visus izdevumus, kas saistīti ar preces nosūtīšanu mums atpakaļ, un mēs jums nekavējoties nosūtīsim citu, nebojātu produktu.
Ko darīt, ja esmu saņēmis citu produktu, nevis to, ko es pasūtīju?
Mums tiešām ļoti žēl, ja izveidojusies šāda situācija. Pirms nosūtīšanas mēs katru produktu kontrolējam un darām visu, lai šāda situācija nerastos.
Gadījumā, ja esat saņēmis citu produktu, nevis to, ko pasūtījāt, vispirms sazinieties ar mūsu klientu atbalstu. Neaizmirstiet norādīt pasūtījuma numuru. Mēs nekavējoties ierosināsim optimālu veidu, ka jums piegādāt pareizo produktu.
Kur es atradīšu veidlapu preces atdošanai?
Veidlapu preces atdošanai varat lejupielādēt ŠEIT.
Vai preci varu atdot arī personīgi?
Nē. Personīga preces atdošana nav iespējama.
Kāda ir adrese preces atdošanai?
Ja preci vēlaties atdot vai apmainīt, Jūs to varat izdarīt bez maksas. Pasūtiet etiķeti paciņas atdošanai uz mūsu rēķina TE.
Lejupielādējiet veidlapu: Atkāpšanās no līguma veidlapa | Produkta apmaiņas veidlapa
Preces apmaiņa
Vai varu apmainīt pasūtīto produktu?
Jā, rokas pulksteņus, rotaslietas, brilles un arī aksesuārus varat apmainīt 14 dienu laikā no to iegādes.
Kādi ir preces apmaiņas nosacījumi?
Apmaiņas noteikumi ir šādi:
- jūs varat apmainīt nelietotu preci, visus piederumus, ko jūs saņēmāt no mums, ieskaitot
- preces apmaiņas gadījumā sazinieties ar mūsu klientu atbalsta nodaļu, lai mēs jums rezervētu preci, ko vēlaties apmaiņas rezultātā. Aizpildiet Preces apmaiņas veidlapu, ielieciet to sūtījumā, kuru mums sūtīsiet atpakaļ
- par sūtījumu, kuru mums sūtīsiet, jūs esat atbildīgs līdz pat mirklim, kad esam to saņēmuši. Iesakām apdrošināt sūtījumu
- produkts jāatdod oriģinālajā iepakojumā un tam jāsatur visus oriģinālos piekariņus, papildinājumus, un tas nedrīkst būt lietots
- mēs nepārņemam sūtījumus, kas sūtīti ar samaksu saņemot
Vai varu paātrināt preces apmaiņu?
Jā. Pietiek arī, ja pasūtīsiet jaunu produktu kā jaunu pasūtījumu, bet pirmo atsūtīsiet atpakaļ. Jauno pasūtījumu mēs sagatavosim standarta veidā, bet par oriģinālo produktu atmaksāsim jums naudu. Sīkāku informāciju par preces atdošanu atradīsiet ŠEIT.
Kā man rīkoties, ja vēlos apmainīt pasūtīto produktu?
Jums ir divas iespējas:
1. Sākotnējo produktu nosūtiet mums atpakaļ uz mūsu adresi un pievienojiet tam Preces apmaiņas veidlapu. Pēc sākotnējās preces pieņemšanas un kontroles mēs jums nosūtīsim jaunu. Jūs piemaksāsiet, vai arī mēs jums atdosim summas starpību.
2. Nosūtiet jaunu pasūtījumu, ko mēs sagatavosim standarta veidā. Sākotnējo produktu nosūtiet mums atpakaļ uz mūsu adresi un pievienojiet tam Veidlapu līguma uzteikšanai. Par sākotnējo preci mēs jums atmaksāsim naudu.
Ko darīt, ja summa par apmainīto preci ir atšķirīga?
Ja jaunajam produktam ir augstāka vērtība nekā oriģinālajam, jūs šo starpību samaksāsiet. Ja jaunajam produktam ir zemāka vērtība, mēs jums samaksāsim starpību.
Vai produktu ir iespējams apmainīt personīgi?
Nē. Personīga apmaiņa nav iespējama.
Kāda ir preces apmaiņas adrese?
Ja preci vēlaties atdot vai apmainīt, Jūs to varat izdarīt bez maksas. Pasūtiet etiķeti paciņas atdošanai uz mūsu rēķina TE.
Lejupielādējiet veidlapu: Atkāpšanās no līguma veidlapa | Produkta apmaiņas veidlapa