Šajā vietā jūs atradīsiet atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem.
Vai neatradāt atbildi uz savu jautājumu? Labprāt jums palīdzēsim personīgi.
Mūsu klientu atbalsts jūsu vajadzībām ir pieejams darba dienās no plkst. 08:30 līdz plkst. 15:30
E-pasts: info@irisimo.lv
Preces pasūtīšana
Kā es varu pasūtīt preci?
Preci varat pasūtīt dažādos veidos:
1. Mūsu vietnē. Pietiek atlasīto produktu ielikt pirkumu grozā ar taustiņu GROZĀ un doties pie iepirkšanās procesa pirkumu grozā. Pēc pasūtījuma nosūtīšana jūs saņemsiet automātisku e-pasta ziņojumu par saņemto pasūtījumu.
2. Sūtot e-pastu uz: info@irisimo.lv
Ko darīt, ja neesmu saņēmis/-usi e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu – vai viss ir kārtībā?
Jums neparko nav jāuztraucas. Ja esat devies pie iepirkšanās procesa un pabeidzis pasūtījumu pirkumu grozā, tad mēs to esam veiksmīgi iereģistrējuši.
Gadījumā, ja jūs savā e-pasta kastītē nevarat atrast e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu, pārbaudiet arī Surogātpasta (SPAM) mapi vai citas mapes, piemēram, Reklāmas un tamlīdzīgi.
Ja arī tad neizdodas atrast e-pasta ziņojumu ar pasūtījuma apstiprinājumu, iespējams, ka kaut kur notikusi kļūda. Ir iespējams, ka pirkumu groza procesā, norādot datus, jūs esat ielaidis kļūdu, un pasūtījums nav nosūtīts, respektīvi, jūs esat ievadījis nepareizu e-pastu.
Pietiks, ja sazināsieties ar mums pa šādu e-pastu: info@irisimo.lv, un mēs nekavējoties pārbaudīsim, vai mēs esam saņēmuši jūsu pasūtījumu.
Vēlos mainīt savu pasūtījumu. Kā to izdarīt?
Ja vēlaties mainīt pasūtījumu pēc tā ievadīšanas (mainīt pasūtīto produktu, mainīt piegādes adresi, samaksas veidu un tamlīdzīgi), pietiek, ja sazināsieties ar mums pa šādu e-pastu: info@irisimo.lv
Gadījumā, ja pasūtījums vēl nav nosūtīts, mēs to mainīsim.
Gadījumā, ja pasūtījums jau ir nosūtīts, mums ir ļoti žēl, bet nekādas izmaiņas mēs vairs nevaram veikt.
Vai es varu atcelt pasūtījumu?
Protams!
Gadījumā, ja pasūtījums vēl nav nosūtīts, pietiek sazināties ar mūsu klientu atbalstu pa e-pastu vai telefoniski. Gadījumā, ja jūs pasūtījumu jau esat apmaksājis (ar bankas pārskaitījumu, norēķinu karti vai ar PayPal palīdzību), mēs jums naudu atmaksāsim tādā pašā veidā. Šis process ilgst 2 - 4 darba dienas.
Gadījumā, ja pasūtījums jau ir nosūtīts, tā atcelšana vairs nav iespējama. Pietiek, ja pateiksiet kurjeram, ka tas jūs vairs neinteresē. Gadījumā, ja pasūtījumu jau esat apmaksājis, pēc tā atgriešanās mūsu centrālē, mēs jums naudu atmaksāsim tādā pašā veidā.
Rēķins – vai es to saņemšanu paciņā?
Nē. Rēķinu saņemsiet kā e-pasta pielikumu pēc jūsu pasūtījuma nosūtīšanas. Runa ir par pilnvērtīgu nodokļu dokumentu, un nepieciešamības gadījumā to pietiek izdrukāt.
Ko darīt, ja esmu saņēmis bojātu preci?
Mums tiešām ļoti žēl, ja izveidojusies šāda situācija. Mēs katru produktu pirms nosūtīšanas rūpīgi kontrolējam un darām visu, lai šāda situācija nerastos.
Gadījumā, ja esat saņēmis bojātu produktu, vispirms sazinieties ar mūsu klientu atbalsta nodaļu. Neaizmirstiet norādīt pasūtījuma numuru un bojājumu aprakstu.
Gadījumā, ja tiešām runa ir par bojājumu vai produkta kļūmi, mēs jums apmaksāsim visus izdevumus, kas saistīti ar preces nosūtīšanu mums atpakaļ, un mēs jums nekavējoties nosūtīsim citu, nebojātu produktu.
Ko darīt, ja esmu saņēmis citu produktu, nevis to, ko es pasūtīju?
Mums ļoti žēl, ka radusies šāda situācija. Mēs katru produktu pirms nosūtīšanas rūpīgi kontrolējam un darām visu, lai šāda situācija nerastos.
Gadījumā, ja esat saņēmis citu produktu, nevis to, ko pasūtījāt, vispirms sazinieties ar mūsu klientu atbalstu. Neaizmirstiet norādīt pasūtījuma numuru. Mēs nekavējoties ierosināsim optimālu veidu, ka jums piegādāt pareizo produktu.
Vēlos pirkt uz firmas vārda, vai tas ir iespējams?
Jā. Ir iespējams iepirkties uz firmas vārda. Pirkumu grozā pietiek atlasīt Iepērkos kā firma un norādīt nepieciešamos datus.
Kā produkti tiek iepakoti?
Visus produktus, kurus atradīsiet mūsu piedāvājumā, mēs piegādāsim attiecīgā ražotāja oriģinālajā iepakojumā. Tā var būt kārbiņa, somiņa vai maisiņš. Tas ir atkarīgs no produkta veida un ražotāja oriģinālā iepakojuma.
Transports un piegāde
Kāds ir piegādes laiks?
Visus produktus, kas atrodas mūsu noliktavā, mēs jums nosūtīsim jūsu pasūtījuma pieņemšanas dienā (līdz plkst. 11.00). Piegāde notiek 5-7 darba dienu laikā pēc nosūtīšanas (OMNIVA), vai DHL 1-2 darba dienas.
Gadījumā, ja prece dotajā brīdī nav mūsu noliktavā, tās piegāde ir ilgāka, parasti par 1-2 darba dienām. Piegādes datumu mēs norādām pie katra produkta, tieši tā aprakstā. Atsevišķos gadījumos var rasties situācija, ka piegāde būs ilgāka nekā paredzētais termiņš. Šādā gadījumā klientu nekavējoties informējam par jauno piegādes termiņu.
Kādā veidā piegādājat?
Mēs piedāvājam izvēlēties no vairākiem piegādes veidiem
Vai jūs piegādājat arī uz ārzemēm?
Jā, mēs piegādājam visā Eiropas Savienībā. Nepiegādājam ārpus Eiropas Savienības.
Vai var mainīt to piegādes adresi, ko norādīju pasūtījumā?
Gadījumā, ja sūtījums vēl nav nosūtīts, pietiks, ja sazināsieties ar mūsu klientu atbalstu.
Gadījumā, ja pasūtījums jau ir nosūtīts, adreses maiņa vairs nav iespējama. Mēs jums iesakām sazināties tieši ar to kurjeru, kurš piegādās jūsu sūtījumu, un vienoties ar viņu par adreses maiņu.
Gadījumā, ja sūtījums tiek piegādāts izsniegšanas vietā, adresi pēc tā nosūtīšanas vairs nevaram mainīt.
Nevaru saņemt sūtījumu, ko man darīt?
Gadījumā, ja runa ir par izsniegšanas vietu, saņemšanas termiņš parasti ir 5-7 dienas. Tādējādi sūtījums nav jāsaņem uzreiz tajā dienā, par kuru saņemsiet paziņojumu par tās gatavību saņemšanai.
Kurjeru sabiedrība informē klientu par piegādi vienu dienu iepriekš ar e-pasta vai īsziņas starpniecību. Gadījumā, ja jums neder piegādes termiņš, iesakām sazināties tieši ar kurjeru sabiedrību vai kurjeru un vienoties par citu piegādes termiņu.
Ko darīt, ja nepārņemšu sūtījumu no kurjera vai neizņemšu to noteiktajā termiņā izsniegšanas vietā?
Gadījumā, ja runa ir par izsniegšanas vietu, saņemšanas termiņš parasti ir 5-7 dienas. Tādējādi sūtījums nav jāsaņem uzreiz tajā dienā, par kuru saņemsiet paziņojumu par tās gatavību saņemšanai.
Kurjeru sabiedrība informē klientu par piegādi vienu dienu iepriekš ar e-pasta vai īsziņas palīdzību. Gadījumā, ja jums neder piegādes termiņš, iesakām sazināties tieši ar kurjeru sabiedrību vai kurjeru un vienoties par citu piegādes termiņu.
Ja jums, neskatoties uz to, neizdosies saņemt paciņu, sūtījums atgriezīsies atpakaļ pie mums. Gadījumā, ja vēlaties, lai mēs sūtījumu nosūtītu vēlreiz, pietiek sazināties ar mūsu klientu atbalstu.
Samaksas veidi
Kādā veidā es varu apmaksāt pasūtījumu?
Par savu pasūtījumu varat maksāt tiešsaistē vai, to saņemot, skaidrā naudā. Veicot bezskaidras naudas norēķinu, mums ir pieejama droša pakalpojumu sniedzēja maksājumu vārteja, kas izmanto visprogresīvākās tehnoloģijas personas datu aizsardzības jomā un izslēdz ļaunprātīgas izmantošanas iespējamību.
Jūs varat izvēlēties no šādiem samaksas veidiem:
Samaksas saņemot pakalpojuma maksa ir: 0,95 €
Kāpēc samaksas veidos netiek attēlota samaksas saņemot iespēja?
Gadījumā, ja pirkumu grozā nav iespējams atlasīt samaksu saņemot, tas ir tāpēc, ka produktam, kuru pasūtāt, ir augstāka vērtība nekā pārvadātāja paredzētā maksimālā summa samaksai saņemot.
Jūs varat izmantot samaksai vienu no bezskaidras naudas norēķinu veidiem.
Vai es varu iepirkties uz nomaksu?
Nē, iegāde uz nomaksu nav iespējama.
Preces atdošana
Pasūtītais produkts man neder. Vai varu to atdot?
Jā, rokas pulksteņus, rotaslietas, brilles un arī aksesuārus varat atdot 12 mēnešu laikā no to iegādes.
Plašāku informāciju par 12 mēnešus ilgu atdošanas termiņu atradīsiet ŠEIT.
Kādi ir jūsu atdošanas noteikumi?
Atdošanas noteikumi ir šādi:
- jūs varat atdot nelietotu preci ar visiem piederumiem, kurus no mums saņēmāt
- atdodot preci, jums nav ar mums jāsazinās. Pietiek aizpildīt Veidlapu līguma uzteikšanai un pievienot to sūtījumam, kuru mums sūtīsiet atpakaļ
- par sūtījumu, ko sūtāt mums atpakaļ, jūs esat atbildīgs līdz pat brīdim, kad tas nonācis pie mums. Iesakām apdrošināt sūtījumu
- produkts jāatdod oriģinālajā iepakojumā, un tam jāsatur visi oriģinālie piekariņi, piederumi, un tas nedrīkst būt lietots
- izmaksas sūtījuma atdošanai atpakaļ sedz klients
- mēs nepārņemam sūtījumus, kas sūtīti ar samaksu saņemot
- naudu atmaksājam tādā pašā veidā, kā jūs maksājāt. Gadījumā, ja jūs maksājāt saņemot, mēs naudu atmaksājam bankas kontā.
Vai varu apmainīt pasūtīto produktu?
Jā. Sīkāku informāciju par produkta apmaiņu atradīsiet ŠEIT.
Cik ilgs laiks nepieciešams, līdz man atmaksāsiet naudu?
Nauda tiks atmaksāta vēlākais 14 kalendāro dienu laikā no saņemšanas adresē, ko mēs norādām preces atdošanai.
Šis, protams, ir maksimālais termiņš. Parasti atmaksāšana notiek ievērojami agrāk. Naudas atmaksāšanu mēs nekādā veidā neaizkavējam, un no klientiem saņemtos sūtījumus apstrādājam nekavējoties.
Sūtījumu esmu jums nosūtījusi, taču nauda vēl nav atmaksāta. Ko lai daru?
Sazinieties ar mūsu klientu servisu. Sagatavojiet sūtījuma numuru un pasūtījuma numuru. Mēs nekavējoties pārbaudīsim, vai tiešām esam saņēmuši jūsu sūtījumu.
Ko darīt, ja esmu saņēmis bojātu preci?
Mums tiešām ļoti žēl, ja radusies šāda situācija. Mēs katru produktu pirms nosūtīšanas rūpīgi kontrolējam un darām visu, lai šāda situācija nerastos.
Gadījumā, ja esat saņēmis bojātu produktu, vispirms sazinieties ar mūsu klientu atbalstu. Neaizmirstiet norādīt pasūtījuma numuru un bojājumu aprakstu.
Gadījumā, ja tiešām runa ir par bojājumu vai produkta kļūmi, mēs jums apmaksāsim visus izdevumus, kas saistīti ar preces nosūtīšanu mums atpakaļ, un mēs jums nekavējoties nosūtīsim citu, nebojātu produktu.
Ko darīt, ja esmu saņēmis citu produktu, nevis to, ko es pasūtīju?
Mums tiešām ļoti žēl, ja izveidojusies šāda situācija. Pirms nosūtīšanas mēs katru produktu kontrolējam un darām visu, lai šāda situācija nerastos.
Gadījumā, ja esat saņēmis citu produktu, nevis to, ko pasūtījāt, vispirms sazinieties ar mūsu klientu atbalstu. Neaizmirstiet norādīt pasūtījuma numuru. Mēs nekavējoties ierosināsim optimālu veidu, ka jums piegādāt pareizo produktu.
Kur es atradīšu veidlapu preces atdošanai?
Veidlapu preces atdošanai varat lejupielādēt ŠEIT.
Vai preci varu atdot arī personīgi?
Nē. Personīga preces atdošana nav iespējama.
Kāda ir adrese preces atdošanai?
Ja preci vēlaties atdot vai apmainīt, Jūs to varat izdarīt bez maksas. Pasūtiet etiķeti paciņas atdošanai uz mūsu rēķina TE.
Lejupielādējiet veidlapu: Atkāpšanās no līguma veidlapa | Produkta apmaiņas veidlapa
Preces apmaiņa
Vai varu apmainīt pasūtīto produktu?
Jā, rokas pulksteņus, rotaslietas, brilles un arī aksesuārus varat apmainīt 14 dienu laikā no to iegādes.
Kādi ir preces apmaiņas nosacījumi?
Apmaiņas noteikumi ir šādi:
- jūs varat apmainīt nelietotu preci, visus piederumus, ko jūs saņēmāt no mums, ieskaitot
- preces apmaiņas gadījumā sazinieties ar mūsu klientu atbalsta nodaļu, lai mēs jums rezervētu preci, ko vēlaties apmaiņas rezultātā. Aizpildiet Preces apmaiņas veidlapu, ielieciet to sūtījumā, kuru mums sūtīsiet atpakaļ
- par sūtījumu, kuru mums sūtīsiet, jūs esat atbildīgs līdz pat mirklim, kad esam to saņēmuši. Iesakām apdrošināt sūtījumu
- produkts jāatdod oriģinālajā iepakojumā un tam jāsatur visus oriģinālos piekariņus, papildinājumus, un tas nedrīkst būt lietots
- izmaksas sūtījuma atdošanai atpakaļ sedz klients
- mēs nepārņemam sūtījumus, kas sūtīti ar samaksu saņemot
Vai varu paātrināt preces apmaiņu?
Jā. Pietiek arī, ja pasūtīsiet jaunu produktu kā jaunu pasūtījumu, bet pirmo atsūtīsiet atpakaļ. Jauno pasūtījumu mēs sagatavosim standarta veidā, bet par oriģinālo produktu atmaksāsim jums naudu. Sīkāku informāciju par preces atdošanu atradīsiet ŠEIT.
Kā man rīkoties, ja vēlos apmainīt pasūtīto produktu?
Jums ir divas iespējas:
1. Sākotnējo produktu nosūtiet mums atpakaļ uz mūsu adresi un pievienojiet tam Preces apmaiņas veidlapu. Pēc sākotnējās preces pieņemšanas un kontroles mēs jums nosūtīsim jaunu. Jūs piemaksāsiet, vai arī mēs jums atdosim summas starpību.
2. Nosūtiet jaunu pasūtījumu, ko mēs sagatavosim standarta veidā. Sākotnējo produktu nosūtiet mums atpakaļ uz mūsu adresi un pievienojiet tam Veidlapu līguma uzteikšanai. Par sākotnējo preci mēs jums atmaksāsim naudu.
Ko darīt, ja summa par apmainīto preci ir atšķirīga?
Ja jaunajam produktam ir augstāka vērtība nekā oriģinālajam, jūs šo starpību samaksāsiet. Ja jaunajam produktam ir zemāka vērtība, mēs jums samaksāsim starpību.
Vai produktu ir iespējams apmainīt personīgi?
Nē. Personīga apmaiņa nav iespējama.
Kāda ir preces apmaiņas adrese?
Ja preci vēlaties atdot vai apmainīt, Jūs to varat izdarīt bez maksas. Pasūtiet etiķeti paciņas atdošanai uz mūsu rēķina TE.
Lejupielādējiet veidlapu: Atkāpšanās no līguma veidlapa | Produkta apmaiņas veidlapa
Sūdzības
Kādi ir sūdzības nosacījumi?
Sūdzību noteikumus atradīsiet ŠEIT.
Es vēlos iesniegt sūdzību par produktu. Kā man rīkoties?
Ja vēlaties iesniegt sūdzību par produktu, dodieties uz sūdzības iesniegšanu tiešsaistē TE.
Pēc sūdzības veidlapas nosūtīšanas pasūtiet etiķeti paciņas atdošanai bez maksas TE.
Kontaktinformācija
Mūsu klientu serviss jūsu vajadzībām ir pieejams katru darba dienu.
Visus šos jautājumus mēs cenšamies atrisināt, cik vien iespējams īsā termiņā. Visilgākais gan 24 stundu laikā.
E-pasts: info@irisimo.lv
Korespondences adrese (adrese preces atdošanai, apmaiņai vai sūdzībai par to):
IRISIMO s. r. o.
Bystrická cesta 5633/16A
03401 Ružomberok
Slovākija
Rēķina izrakstīšanas adrese:
IRISIMO s. r. o.
Bystrická cesta 5633/16A
03401 Ružomberok
Slovākija
PVM kodas: SK2023439979