Kāds ir piegādes laiks?
Visus produktus, kas atrodas mūsu noliktavā, mēs jums nosūtīsim jūsu pasūtījuma pieņemšanas dienā (līdz plkst. 11.00). Piegāde notiek 5-7 darba dienu laikā pēc nosūtīšanas (OMNIVA), vai DHL 1-2 darba dienas.
Gadījumā, ja prece dotajā brīdī nav mūsu noliktavā, tās piegāde ir ilgāka, parasti par 1-2 darba dienām. Piegādes datumu mēs norādām pie katra produkta, tieši tā aprakstā. Atsevišķos gadījumos var rasties situācija, ka piegāde būs ilgāka nekā paredzētais termiņš. Šādā gadījumā klientu nekavējoties informējam par jauno piegādes termiņu.
Kādā veidā piegādājat?
Mēs piedāvājam izvēlēties no vairākiem piegādes veidiem
Vai jūs piegādājat arī uz ārzemēm?
Jā, mēs piegādājam visā Eiropas Savienībā. Nepiegādājam ārpus Eiropas Savienības.
Vai var mainīt to piegādes adresi, ko norādīju pasūtījumā?
Gadījumā, ja sūtījums vēl nav nosūtīts, pietiks, ja sazināsieties ar mūsu klientu atbalstu.
Gadījumā, ja pasūtījums jau ir nosūtīts, adreses maiņa vairs nav iespējama. Mēs jums iesakām sazināties tieši ar to kurjeru, kurš piegādās jūsu sūtījumu, un vienoties ar viņu par adreses maiņu.
Gadījumā, ja sūtījums tiek piegādāts izsniegšanas vietā, adresi pēc tā nosūtīšanas vairs nevaram mainīt.
Nevaru saņemt sūtījumu, ko man darīt?
Gadījumā, ja runa ir par izsniegšanas vietu, saņemšanas termiņš parasti ir 5-7 dienas. Tādējādi sūtījums nav jāsaņem uzreiz tajā dienā, par kuru saņemsiet paziņojumu par tās gatavību saņemšanai.
Kurjeru sabiedrība informē klientu par piegādi vienu dienu iepriekš ar e-pasta vai īsziņas starpniecību. Gadījumā, ja jums neder piegādes termiņš, iesakām sazināties tieši ar kurjeru sabiedrību vai kurjeru un vienoties par citu piegādes termiņu.
Ko darīt, ja nepārņemšu sūtījumu no kurjera vai neizņemšu to noteiktajā termiņā izsniegšanas vietā?
Gadījumā, ja runa ir par izsniegšanas vietu, saņemšanas termiņš parasti ir 5-7 dienas. Tādējādi sūtījums nav jāsaņem uzreiz tajā dienā, par kuru saņemsiet paziņojumu par tās gatavību saņemšanai.
Kurjeru sabiedrība informē klientu par piegādi vienu dienu iepriekš ar e-pasta vai īsziņas palīdzību. Gadījumā, ja jums neder piegādes termiņš, iesakām sazināties tieši ar kurjeru sabiedrību vai kurjeru un vienoties par citu piegādes termiņu.
Ja jums, neskatoties uz to, neizdosies saņemt paciņu, sūtījums atgriezīsies atpakaļ pie mums. Gadījumā, ja vēlaties, lai mēs sūtījumu nosūtītu vēlreiz, pietiek sazināties ar mūsu klientu atbalstu.
Kādā veidā es varu apmaksāt pasūtījumu?
Par savu pasūtījumu varat maksāt tiešsaistē vai, to saņemot, skaidrā naudā. Veicot bezskaidras naudas norēķinu, mums ir pieejama droša pakalpojumu sniedzēja maksājumu vārteja, kas izmanto visprogresīvākās tehnoloģijas personas datu aizsardzības jomā un izslēdz ļaunprātīgas izmantošanas iespējamību.
Jūs varat izvēlēties no šādiem samaksas veidiem:
Samaksas saņemot pakalpojuma maksa ir: 0,95 €
Kāpēc samaksas veidos netiek attēlota samaksas saņemot iespēja?
Gadījumā, ja pirkumu grozā nav iespējams atlasīt samaksu saņemot, tas ir tāpēc, ka produktam, kuru pasūtāt, ir augstāka vērtība nekā pārvadātāja paredzētā maksimālā summa samaksai saņemot.
Jūs varat izmantot samaksai vienu no bezskaidras naudas norēķinu veidiem.
Vai es varu iepirkties uz nomaksu?
Nē, iegāde uz nomaksu nav iespējama.